Close

Boční aktivace stehenních svalů

Boční aktivace ja druhý ze série aktivačních cviků. Tentokrát vám představujeme boční aktivaci stehenních svalů. Aktivační cviky doporučujeme zařadit před každý trénink. Jen takto správně rozcvičíte svaly tak, aby byly připraveny na tréninkovou zátěž. Kromě aktivace svalů je tento cvik výborný na posílení. Hlavně v první fázi rehabilitace.

  • mějte propnuté koleno
  • ruce za hlavou umocní zapojení svalů
  • pohyb dělejte raději pomaleji, ale technicky správně
DSC_0712

Boční zdvih

DSC_0714

Aktivace kvadricepsu

Doporučujeme 3 x 20 zdvihů na každou nohu s kombinací s dalším aktivačním cvikem.

Mgr. Marc Mandelbaum

Mgr. Marc Mandelbaum

Jsem absolventem magisterského oboru wellness – regenerační specialista na vysoké škole Palestra a také absolventem Západočeské univerzity v oboru tělesná výchova a sport. Specializuji se na prevenci a poúrazovou rehabilitaci kolenního kloubu. Dále připravuji komplexní kondiční a regenerační programy pro sportovce s důrazem na správnost provedení. Jsem specialistou na cirkadiánní rytmus a chronobiologické determinanty sportovce.
Mgr. Marc Mandelbaum

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *